gårdagen

ojoj vilken fest det blev.. Jag va allt annat än nyckter igår och jag mår allt annat än bra idag. Har legat i soffan sen jag vaknade.. nu börja  jag väl bli lite mera människa..
Vi började kvällen hemma hos mitt med fotbollen.. alla va väl lite halft döda och ingen som var vidare sugen på att festa..Specielt inte jag.. låg i mina jogging byxor och ville helst ta en film efter matchen.. men jag är ju inte den som är den;)  efter en massa tjat (lr inte) så gav jag mig och gick på flaskan.. Va här hemma till kl va halv tio sen begav vi oss till Martin och Martin för att sjunga kareoki...








e


å marcus som absolut INTE skulle sjunga haha där ser vi ju hur det gick med de.. =)

någon som va hungrig...


De va en rikigt bra kväll igår. På lorden hade jag oxå roligt.. träffade emelie som jag typ inte har sett på skit länge och vi grät och skrattade om vart annat.. så roligt att träffa henne igen. måste ske oftare än innan för vi kan ju inte börja gråta varje gång vi ses...

hade ingen bild på emelie på vår nya kamera så jag fick gå in på hennes blogg o sno en=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0