De va denna helgen de

Jaha då har även denna helgen gått. Tills skillnad från förra helgen har det varit en vit helg och det har varit sååå skönt. Ändå har jag varit skit trött idag. känns som om jag har supit en hel helg ändå..
Igår va jag nere hos mamma och pappa i Sölvesborg. Vi fixade till deras båt den så klippte jag gräset så jag gjorde dagens gärning=) som vanligt fick jag super god mat av mamma. Det finns INGEN som kan laga mat som min mamma kan. Har aldrig möt hennes överhuvud i allefall=)
Det va en väldigt bra dag hos mina föräldrar idag. De kändes jätte bra för de har inte varit så bra de senaste veckorna....

igår kväll körde jag och stoffe till svängsta till jocke och marika( stoffes morbro)  De har fått de så fint.. man blir lite smått sugen på hus men det får vänta..




hubbe... världens sötaste labbe=)


idag har det inte hänt så mycket.. varit ute o gått i regnet=) hehe sen va hemma här hemma så spelade vi lite mario cart.. de är kuligt de.

nahe nu måste jag väcka stoffe.. han har jobbat helgen så han va visst lite trött när han kom hem..men snart börja ju em finalen.. det kan han ju inte missa...

imorgon är det första dagen på jobbet... =)

Kommentarer
Postat av: ida

taizé var verkligen helt underbart! välbehövligt. och jag träffade en massa trevligt folk!



vad har du själv för sommarplaner?



kramar

2008-06-30 @ 09:20:33
URL: http://idamariag.blogg.se/
Postat av: Nathalie

ah tack :)

vi hade det bra på liseberg och det regnade faktiskt ingenting :D

2008-06-30 @ 15:30:58
URL: http://nathalieelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0