bokö

Nu har jag blivit ny frissad hemma hos emma av alexandra.. Även denna gång blev jag super nöjd=)
Nu till bilderna....
Började lördagen ute på havet med båten.. en helt underbar dag.. dock badade jag inte just då..
Men de fans ju andra som gjode...

Emmsans första dopp för året...

Ballan i egen hög person

kjelsson


badkrukan=)

När kvällen närmade sig så kom även lollo och therese då va det grillning som gällde..
jag och emma passade på att prova att åka ring.. tyvärr har jag inte bilder på de...

lollo o emmsan

kjelle, ballan och jag måste ju oxå vara med=)

ballan har en egen trampolin.. hur häftigt är inte de då...??

thessan och stoffe.. hmm börja redan bli runda under fötterna.. heheh


husets hövding

sen började natten närma sig och då blev det bland annat bastu bad och dans på bryggan


gissa vilka som är vilka.. hahaha

å lide dans på bryggan...

ballans mamma vakande och tog en sväng om med sonen



när morgonen va nära kom även grannarna å de va allt annat är nyktra!!

jag va den görsta som kröp i sängen å då va kl lite efter 4. vid 5 tiden kom de andra oxå..
vaknade igen kl nio å då va man allt annat är glad kan jag säga...tvingade mig själv att ligga kvar och sov till kl 10:30 då skulle vi bege oss i till stan och köpa frukost. sen va den ännu en underbar dag på sjön med båten och denna gången badade jag.. 20-21 grader i vattnet va de.. UNDERBART

Svensson...



ballan är helt underbar...här har du en kille som verkeligen bjuder på sig själv och skiter i vad andra tycker.. I LIKE=)

PÅ kvällen åkte vi till ballans hus och grillade korv och mekade med hans traktor som emmsan lyckades laga.. haha


jag va väldrigt trött o somande.....

killarna som försökte att laga men inte lycakdes...

Denna helgen har varit helt underbar och jätte rolig..
dirket citat från emma. " en av de bästa helgerna detta året"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0