bilderna från sexparty

Som jag lovade så kommer det här bilder från helgen när vi va på bokö. Men det är inte allt som jag har varit med om denna helgen. Va på sexparty i fredes hos lizette. Det är något som jag måste rekomendera till alla, killar som tjejer. Det var jätte roligt. självklart så köpte jag ju något.. vad de va håller jag för mig själv...=)


Denna rosa ljuvliga sak kallas för "delfinen". Hon som hade sexpartyt sa att de va en av hennes favoriter
Som ni ser här fanns det lite av varje i hennes väska... ser här att jag inte fick med mig allt på denna bilden...


Vi drack en hel del vin denna kväll så dans i soffan blev de me=)
Kommer lite blandade bilder på folket under här


Jag o frida vet om att vi är snygga=P

Här sjunger väl lisa nått fint


Tjejerna i blått

fridas klänning är så sjukt fin...I like=)

NU måste jag rusa. Ska till emma och kippa mig... bokö bilderna få vänta lite lite till...=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0