sova..

Idag har nog varit den tröttaste dagen på väldigt länge. Jag höll till och med på att somna om vilket är ovanligt för jag är så nervös för att göra det, att jag brukar vakna en timme innan jag ska gå upp, sen en gång i kvarten och när kl ringer hoppar jag upp. Men idag va det väldigt svårt att komma upp. PÅ jobbet kännde jag mig som en riktig sombi och så fort jag kom hem så gick jag o la mig brevid mitt hjärta och somnade om.. åå va länge vi sov sen.. till 12=) hehe det var inte alls meningen. Men jag behövde verkligen det..
har varit och storhandlat oxå.. alltid lika roligt.. lr inte...
ska snart cykla till jobbet igen..funderar på vad jag ska göra ikväll..
antingen ska jag krypa ner själv i soffan till en bra film för stoffe ska inte vara hemma.. lr ringer jag någon.. hmm får ta mig en funderare på de...
hej så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0