SOL

ja de är ju så sjukt fint väder så jag har inte haft tid att sitta här. På morgonen är det jobb, på dagen blir det stranden och på kvällen är det jobb igen.. efter jobbet är jag oftast så trött att jag inte pallar göra nått. Å göra jag nått så är det typ att plocka här hemma. det är så sjukt smutsigt och stökigt för jag har inte tid att städa. timmarna på dagen räcker inte till och vem har lust att städa när det är typ 30 grader ute..?!

jag har varit på den där "jobb intervjun" det gick jätte bra. jag hade fått jobbet om inte de hade varit så att det schemat som jag har med skolan inte alls passade med det schemat de hade gjort... men det är mycket möjligt att det blir lite helg jobb och det kan behövas..

När man jobba på posten har jag kommit på att folk oftast är så tacksamma när man hämta posten i de gula låderna.. Om det står att den ska tömmas kl 18 får man inte tömma den innan och skulle jag stå där 5 min innan är de jätte tacksamma för att man tar deras brev... fattar inte rikigt det för jag får ju ändå inte körra förren efter 18.. jaja kul att man blir uppskattad.. å alla människor hälsa typ på en..
det som är störigt är att man kör bil så mycket och det finns så många människor som inte vet vad gasen sitter.. jag kan bli tokig på sånna folk. sen kan man ju inte tuta å hålla på.. man representerar ju ändå ett företag å få en massa klagomål är ju inte så roligt...

nahe om man skulle gå och lägga sig, imorgon blir det stranden, torssö ,som vanligt med alla stoffe kusiner och mostrar.. det är kuligt...längtar tills den dagen det regnar så man kan ta en städ här hemma. =)snart får man väl en allergisk reaktion.

Måste även tilläga att jag ser ut som en prickikorv på armar och bröst. SOLEXSEM.. inte alls roligt så idag har jag haft 50 plus på dessa områden. och då ska det tilläggas att jag aldrig har haft problem med solen. har alltid tålt den..

Är så mycket mer som jag skulle vilja skriva om men nu måste jag sova..
skriver igen så fort jag hinner.. den dagen det regnar kanske...
ha de gött så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0