sol =värme...

Trodde då jag. Men ack vad fel man kan ha. Visst va de jätte varmt utanför mon dörr men å då bestämde jag, anna och marcus oss för att åka till havet. FY FAN vad de va kyligt där å blåste. Hade kanske inte gjort något om de va varma vindar men de va allt annat än varmt. SÅ vi åkte hem till mig å satte på lite kaffe. satte oss utanför dörren och de tog inte många minuter förren man va skit varm igen.. men men

Idag slog jag "rekord" på jobbet. Jag va tillbax precis vid 9 å då hade jag ändå fått stå och vänta 15 min vid konsum i mörrum och 10 min vid konsum i svängsta.. fatta snabbt jag jobbade idag=) hehe (jag brukar va tillbax runt kvart över)

Men nu är det bara att hoppa i postakläderna igen och cykla till jobbet...

tjaooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0