natt blogg.

ja, jag vet att jag borde sova nu i och med att jag ska upp kl 6. men det är inte så lätt när man nästan bor granne med torget och de har bestämt sig för att ha ett hårdrocksband som ska spela sissta passet.. jaja..
Idag blev det rökeriet med tjejerna.. som vanligt av det underbart gott. =) sen så cyklade jag, frida och emma vidare till janhall för där va det fest.. trevligt fast man va nyckte.. sen va man ju bara tvungen att gå en runda på stan..va på det där utomhust discot som harrys hade.. rätt häftigt faktiskt.. =) sen skulle anastasia från idol sjung då gick vi vidare till det så kallade båten tältet.. där va det röj=) och nu är jag hemma.. själv...
stoffe ha va helt toppade så jag undrar hur han kommer att må imorgon.. hehe söt är han=)

nahe nu börjar det att tystna från torget så jag får väl försöka att sova nu.. 5 timmar sen ska jag jobba.. tur att jag är hemma redan vid nio så jag kan sova ne stund innan mamma och oscar kommer.. sen ska jag jobba lite till sen blir det fest för hela slanten...=D
ÅÅ typiskt.. nu börjar de spela igen.. ska detta aldrig ta slut...
jaja jag får väl försöka i allefall för jag är sjukt trött..
go natt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0