JAG?!?

Ja vem är jag egentligen??
Ihelgen när vi va på en förfest så kom det fram en tjej till mig. jag vet vem hon är men känner henne inte alls. Hon började i allefall att prata med mig och va super trevlig. Sen kom vi in på utseende och hon tyckte att jag hade "DET" jag sköt det hela tiden framför mig och sa till henne att jag är absolut inte bättre än någon annan. det hon menade på var att hon tyckte att jag hade ett specielt utseende och hade jag bara varit länge hade jag "lyckats". hon pratade så gott om mig att jag till till slut trodde på henne. För en kväll steg verkligen mitt självförtroende o så bra som hon fick mig att må är det inte många som har fått... Så här i efterhand tycker jag att jag är rätt löjlig som lyssande på henne. Jag vet så här i efterhand att jag aldrig skulle lyckas som någon modell lr va de va hon ville ha mig till. MEN hon fick mig att må superbra för en kväll och jag tackar henne inlirgt för de...
Vem är då ja.... jag är en person som alltid sätter andra i främsta rummet... jag har alltid, ända sen jag varit liten fått höra att jag är för snäll och personer... min närmsta kompisar har utnyttjat det sååå många gånger.. därför finns dem inte kvar i mitt liv.. jag skulle aldrig påstå att jag är snyggare eller bättre än någon annan.. Inte på allvar.. jag tycker inte att jag är något specielt...bara en vanlig tjej..
Jag håller mig häldre i bakgrunden så andra få synas än att jag själv gör de..
Nu får låter kanske som jag är gudsbästa barn men det vet jag att jag inte är.. jag kan oxå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0