inbrott

idag när jag kom till jobbet hade de varit inbrott. så jävla onödigt. hade slagit sönder en ruta för att ta ett paket. de visste särket inte ens va de va i paketet..
sista dagen jag över idag men i morse gick det fin fint=) klarade allt själv=)
Blev så glad när jag vakande i morrse.. yess! tänkte jag, helt blå himmel men nej då vid nio tiden va hela jävla kalshamn full med moln. vi som skulle till stranden idag.. sjukt besviken blev så.  Mem men jag stack till motiva och pumpade ut mig istället=)
Har sovit länge idag. Brukar sova en halvtimme innan jag börja jobba men idag blev det en och en halv timme.. annars somnar jag kl 10 ikväll å hur roligt det är det på fredag kväll då??!!

puko mej glömde kameran när vi skulle till challe men huset blir nog jätte bra när det väl bli färdigt.
Efter vi hade varit hos challe igår körde vi till tessan och alle och kollade på deras nya lägenhet. Den ligger i ett hus där vi va och kollade på en lägenhet innan vi bestämde oss för den vi har.. tyvärr tyckte vi att den va alldeles för mörk annars hade vi bott typ grannar med dom.. de hade varit nice=)


denna fina blomma med vas fick vi av stoffes mormor och sambon leif.. fin va=)

nu ska jag byta om till jobba kläderna.. ni får se upp för den gula faran haha;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0