duktig flicka=)

Idag va jag super duktig på jobbet. va till och med 5 min före schemat innan jag körde ut. bra va=)? å de va bara andra dagen... super nöjd är jag..

Igår när jag kom hem från jobbet så bestämde vi oss för ( jag, stoffe, timme) att köra upp till eskan och grilla lite.. de va skit fint och varmt väder  lite över sju när jag kom hem..
menojsan. de började visst regna precis när vi grillade... å det regnade inte lite heller. Sen bestämde vädret sig för att de skulle åska lite.. fy fan va de smällde. men jaja där satt vi på eskans altan och grillade.. gott blev det iallefall..efter en stund joinade även Steve och viktor oss..
vi pratade om gamla minnen och sen hade vi ett allvarligt samtals ämne om hus.. haha men de va trevligt. .. slänger upp lite bilder på när eskan grillar i ösregnet.. hehe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0