Dubbelhelg...

Ja denna helgen blev det en dubbel=) inte rikigt meningen men jag mår bra efter två dagars drickande=) hehe
I  fredes efter jobbet blev det en snabbis- göra- sig -iordning=) Sen bar de av till anna på en lite gårdfest..
Jag har lärt mig att dricka vin nu, blivit vuxen=) men jag blir så fruktansvärd fnittri. jag och jenna hade skit roligt åt fotona hon tog på mig.. vi kunde inte vara allvarligt.. men skoj va det...





haha snygga vi är=)

Igår hade lotta sin 40 års fest..  De va trevligt och så.. tills vi skulle gå.. av någon konstig andledning blev jag på väldigt dåligt humör... men men folk gör sin val men då behöver man inte få mig å tro något annat.. hmm
släng upp lite bilder fån igår oxå...

jag och stoffes mormors sambo.. va tycker ni om mina nya gröna byxor.... =)?

ja något va nog roligt=)

stoffes söta kusin=)




vin är nice=)....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0