en trevlig lördag...

Det blev en heldag/kväll i sölvesborg igår.. körde runt och letade efter saker som vi kunde duka med på nyår.. måste ju vara fint då. köpe en massa kulor, och stjärnor och grejer som man kan lägga på bordet.. party hattar och såna där konfektraketer=) kommer blir super bra tror jag=)
vi var inom en runda på schakmatt, jag brukar aldrig hitta nått där nuförtiden men Natti hjälpte mig och hon "bestämde" vad jag skulle köpa.. blev  en klänning och en skjortklänning typ..
nöjd blev jag..

här skjortklänningen jag köpte=) Tydligen skulle man ha en skärp precis under brösten... hmmm tycker det är lite obehagligt.. brukar inte ha de. men de är rätt snyggt..
den andra klänningen kan ni få se en annan dag..

Kalkonmiddagen hos mamma igår va super god och vi hade super trevligt. roligt att vi träffas alla nångång.. på kvällen körde vi hem några barndomskompisar till mig så stoffe fick se deras super fina lägenhet.. den lampan de har i vardagsrummet skulle jag ger allt för.. super fin=).. hon sa att hon skulle köpa den till mig i examenpresent men ja sa att hon inte fick de.. kostar plenty money.....

skulle egentligen ¨på middag hos svärmor idag men planerna blev ändrade.. stoffe är i sbg och dömer så jag får väl laga nått själv.. bakad potatis hade inte varit fel=) se om det är någon som vill äta med mig=).
nu ska iallefall theo ha lite mat.
sen blir det nog lite tenta skrivning..
tjaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0