morgonen...

denna morgonen har inte varit alls bra.. bråkat med theo.. hur man nu kan bråka med en hund !men han har inte alls lyssnat på mig.. och ibland orkar man bara inte.
ska snart sätta mig och skriva tenta men jag får nog gå ut och gå med honom en runda så han lugna ner sig lite.. nu har jag stängt ner han på nedervåningen!

igår va maria och annie och hälsa på.. roligt att träffa dem. saknat dem nu den senaste tiden om man säger så..
även lolle kom på besök så vi slängde på en sällskapsresan myste lite..

nahe om man ska återgå till verkligheten..
hej så länge

ojj höll på att glömma det vikigaste av allt nu är vi officiellt husägare. skrev på kontraktet igår.. hur nöjd som helst=)


Kommentarer
Postat av: Jenna

Säger GRATTIS igen till huset :D

Nära till varandra dessutom, asgött!

Kan vi cykla hem på sommarnätterna ;)

Puss!

2008-12-20 @ 11:49:03
Postat av: malena

GRATTIS igen =) Jag tror att jag vet på ett ungefär vart de ligger =)

När flyttar ni in? Hoppas ni kommer trivas.



GOD JUL!



Kram

2008-12-21 @ 19:49:04
URL: http://www.maleena.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0