julen

det har varit många trött dagar för mig och haft fullt upp så det har inte funnits tid för att sitta framför datorn..
Hoppas alla har haft en bra jul=)
idag fick jag sova länge.. ända till halv nio innan theo väckte oss..=) gårkvällen bjöds på mys hemma hos thessan.. Lite tacos med maria, annie, thessan, alle och stoffe. Alla låg utslagna på soffan.. vi funderade på att ta oss ett gärn men kom fram till att de skulle vi aldrig palla med..
Idag blir det en tripp ner ill sölvesborg för kalkon middag hos mamma och pappa.. med bror och hans tjej men även gamla kompisar till mamma och deras barn som jag inte har träffat på evigheter.. ska bli hur mysigt som helst..
jag och stoffe ska även ta en tur ner till markislagret och ekohallen för att hitta hattar och annat som vi kan duka med till nyår.. måste ju ha lite fint=)
stoffe ska ju prompt ha en Xbox oxå. förstår inte de.. räcker det inte med ett tv-spel?? killar aså=)
nahe en uppfräschning sen rullar nog bilen,


världens bästa thessan hade fixat jätte fina bilder på theo som vi fick igår..
tycker om dig=D


tjaoo=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0