jordbävning..

Stod och gjorde inordning Theos mat idag efter 6 imorse och hela huset skakade... först tänkte jag att de kanske spränger i ytterhamnen men de va inte alls samma skall.. men aldrig att jag skulle tro att de va en jordbävning..
jag tycker det är rätt coolt faktiskt.. har aldrig varit med om de innan.. den mätte 4,7.

har kommit på precis vad jag vill skriva om i min tenta... Närhet och distans.. vad jag menar  med det har jag ingen lust att gå in på just nu inte tid heller för den delen.
ska gå till banken nu och få ett glatt besked hoppas jag=)

ikväll ska jag och tessan infinna oss utanför asarumsmöbler kl 6 för att tjäna snabba pengar.. hmm vad vi ska göra har vi inte en aning om..
återkommer ikväll..
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0