helt slut

Trött är det ordet som beskriver mig bäst idag. det känns som om hela huvudet är fullt med bomull och ögonen vill bara blunda. Har varit i skolan hela dagen och det har varit jobbigt. Vi har haft rollspel där vi har spelat en familj och vi har blivit behandlade sen har även vår grupp behandlat en familj. jag och en klasskompis var behandlarna som satt i samtalet.. suttit och lyssnat och tagit in en massa kunskap. man har både gett och tagit en massa idag. Så ni som klagar på att ni är tötta en dag efter jobbet! det är inget jämnfört med att sitta och jobba med hjärna i 5-6 timmar. Det jag menar med detta att jag har ofta fått höra typ" du går ju bara i skolan, är väl inte så jobbigt" visst jag är inte ofta i skolan men när vi väl är där måste vi ge allt.

Ikväll så sitter jag här hemma och gör inte så mycket.. några eller någon skulle hem till en annan kompis och kolla på DH ikväll men tyvärr kan jag inte ta med Theo dit. stoffe jobbar kväll så jag måste ha honom.. Trodde jag skulle få titta på DH själv men jag ska antagligen springa över till tessan en runda och sen skulle nog lolle komma hit efter jobbet. så jag slipper va själv ikväll..
nu måste theo ha lite mat..
tjaooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0