hårförlägning!

blev inte att jag träffade tessan ikväll. var tvungen att köra ner till sbg för att beställa löshår som jag ska sätta i på fredag=) har önskat mig pengar nu när jag fyller år och meningen var ju först att jag skulle göra det efter min födelsedag.. typ nästa vecka men det följ sig så att jag inte kunde göra det förrens efter min examen isåfall, så därför ska jag göra det på fredag.. så alla som läser här som hade tänkt köpa mig nått. jag önskar mig pengar så jag kan betala min hårförlägning.. dyrt var det och hade jag inte önskat mig det skulle jag aldrig gjort de.. men det är väl de födelsedagar är till för.. att man skka önska sig=)
nu ligger theo och snarkar i min famn och jag ska snart krypa ner i min säng och göra det samma
go natt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0