en funderare

fick man lite besök av stoffe moster och hennes familj ikväll. de ville fira min födelsedag. alltid kul att öppna paket=)
stoffe ska åka till vägga nu och spela "hockey bocky".. så jag får väl dra igång en film eller nått. inte så mycket annat att göra..hmm

vi fick en tid imorgon för att träffa vår bankman.. så där får vi se om våra drömmar går i uppfyllelse.. jag som redan börja planer.. dumt av mig, jag vet.. ska man inte göra förens man vet säkert..

jag ska till skolan några timmar i morgon på förmiddagen så jag hoppas att jag får lite idéer om vad jag ska skriva om på tentan.. för just nu står det helt still.. blir galen..


jag har lärt mig väldigt mycket under mina år på högskolan men en sak som jag kommer ihåg som om det va igår är att vi en dag gjorde en övning.. det var i början av utbildningen.. I alla fall så valde läraren ut 5 personer som skulle gå ut ur rummet.
Läraren läste då upp en berättelse.. som hon sedan återberättade till en av de 5 personerna som gick ut... den personen skulle sedan återberätta den till nästa och så vidare.. problemet var bara att person 5 sa inte mycket som stämde med "original" berättelse...
vad vill jag säga med denna berättelsen då.. hmm ja funderar på de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0