Efterlyst

jag efterlyser här med min Scarfs som har varit borta hur länge som helst. den är i gråskala och har stjärnor i ena kanten som är lila och orange.. saknar den så är det någon som har den hemma får ni gärna höra av er för jag hittar den inte nånstans!

dagen i skolan har varit intressant ändå körde vi hem vid 12 när vi egentligen går till 16.. tyckte det räckte med de timmarna på morgonen. annars har jag inte hunnit med så mycket..
ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra. stoffe han jobbar eftermiddag så honom kan man ju inte umgås med.

Thessan skulle i och för sig höra av sig när hon hade jobbat klart men hon ska ju träna sen ikväll ändå.. Jag, stoffe och theo var och hälsade på tessan, alle och milo igår. Denna gång var hundarna lite lugnare än första gången de träffades. Jag och tessan fick även en chans att prata lite och det var väldigt skönt efteråt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0