dan före dan

jaha då är det julafton imorgon.. känns knappt. men idag har jag fått lite julstämningen iallefall. Sprungit på stan hela dagen.. eller ja.. två gånger har vi varit ute och fixat de sista julklapparna..
har även varit på banken och lånat till handpenningen till huset.. wii nu börja jag fatta att jag snart.. snart är husägare.
Jag och stoffe har även hunnit med en runda i nytorpet.. Theo bara älskar skogen=)
Och ikväll har vi fira jul hos Stoffes farmor och farfar.... fick massa fina klappar. super super nöjd=)
imorgon är de ännu fler klappa som ska öppnas.
ska då ner till mamma och pappa i sölvesborg då och jag tar theo med mig=)
bilder från ikväll


min vovve älskar att pussas=D

de glada tjejerna...

lag foto hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0