VILL INTE MERA..!

Jag vet inte hur jag ska klara det här. Jag mår så sjukt dåligt. inte nog med att jag inte kan somna om nätterna. Nu kan jag inte äta heller. Detta med tentan och uppsatsen tar kol på mig. Jag går ständigt och har ont i magen.. nervös och kan inte sitta still. .. tänkte på skolan hela hela tiden.. jag blir snartett nervvrak.. Jag längtar så till fredag kväll när allt detta är över. Då har jag iaefall gjort mitt bästa och går det inte så kan jag inte göra något åt det. tar typ två veckor innan jag får reda på tentasvaret å då kan jag ta det lite lugnt.. fy fan.. vill inte må sä här...

förresten.. vi la ut bilen på blocket igår på kvällen. bara något timme efter va de någon från lidköping som ringde och ville köpa det.. hur sjukt är inte de då.. så har vi tur så har vi ingen bil i slutet av veckan..
hmm åå vi som inte rikigt har hittat en ny ännu.. jaja ..

nu är det plugg.. plugg.. plugg.. FY FAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0