arbetare

vilket underbart väder det har varit idag eller det  ÄR fortfarande=) jag har varit super duktig idag. Hjälp mamma att slänga deras sänga, några gamla trädgårdmöbler och en massa annat skit. Sen har jag klippt gräsmattan och det är bauta stor. tar typ lite mer än en timme att klippa de. Jag har oxå kört med trimmerna längs med kanterna där inte gräsklipparen kom till. OCH jag har klippt en buske=) den blev jätte fin.
De blir inget kristianstad för mig idag. känner inte för att träffa en massa nytt folk. jag ska följa me mamma och pappa på en mina kräfskirva hos deras kompisar.. ska äta svenska kräfter. de är ju super gOTT=).. jag ska inte sitta där hela kvällen, få se vart jag kör sen.. kanske blir bettan=)

Stoffe han är i halmstad och går på kurs för sitt dömeri. han hörde av sig innan och än så länge var han godkänd på allt. så det är ju bra. han kommer hem imorgon kl 18.. då ska jag mysa. va så tomt i morrse när jag vakande och hade ingen att mysa med.. annars är det ju inga problem. jag är lixom inte så bunden till han att jag inte kan vara utan han en helg.. mammas storasysster fyller 70 nästa helg. hon ville att jag skulle följa med.. få ta och fundera lite gran på de.. det är i kalmar. I coh för sig kna jag ju passa på att följa me och se hur det är med annie i hennes nya lägenhet...

nu ska jag lägga mig o vila lite..
hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0