tvilling

Har ni inte hört att man någon stans i världen har en tvilling, aså någon som ser typ lika dan ut som en själv?
jag behöver inte leta så långt för att hitta min tvilling, hon bor nämligen i svängsta typ 1 mil härifrån kanske...
Allt började med att en kompis till mig sa. " aå du är en kopia av min stoerbror tjej, ni ser precis lika danat ut. folk har tagit fel på er" jag tänkte typ att hon har väl kanske mörkt hår och bruna ögon men så lika kan vi väl inte va.. Sen kom stoffe hem en dag. "nu har jag träffat din tvilling, ni är s sjukt lika" då börjde jag tänka vem denna damen va. ja mena så lika kan vi väl inte va eller??? det va ungefär ett år sedan jag hörde detta föärsta gången sen igår när vi kom hem till ballan och jag kom in i partytältet va min spegelbild precis framför mig. de va nog de sjukaste jag har sett. SHIT va lika vi är. hon är bara lite samlare i ansiktet annars ser vi typ lika dana ut. de va skärmmande.. jag kunde först inte sluta titta..
hon berättade attt första gången hon kom hit så va de en kille som sa.. " de är ju ida".. "ee nej jag heter martina" svarade hon. "men jag ser väl att de är ida" heeh de tog ett tag att övertala honom men eftersom hon pratar rätt bre skånska så förstod han väl att de inte va jag. Första gången Andreas (martinas sambo) tog med henne tills hans kompisar så fick han i princip en utskällning för att han hade tagit "stoffes brud".. haha alla trodde att de va jag tills hon började prata..
aså så många kan ju inte ha fel.. vi måste ju va lika=)
tyvärr hade jag ingen kamera med mig igår men jag vet att de va andra som tog fotot.. får se om vi om jag kan sno något..

Kommentarer
Postat av: Anna

Då måste du ju vara trilling?

Du, Martina o Lilly Allen :)

2008-08-17 @ 13:17:34
URL: http://whataboutanna.blogg.se/
Postat av: ida

Svar till anna: Ja men jag och Martina är ännu mer likare varandra. rätt sjukt faktiskt..

2008-08-17 @ 19:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0