träningsverk?

kan någon tala om för mig hur man kan få träningsverk när man inte har tränat på 3 veckor.( och frida som påstår att jag har gott ner i vikt denna sommaren. jag kan tala om för henne att jag har gjort allt annt änn att gå ner i vikt men jag tog de som en komplimang:) så tack frida) Idag på förmiddagen har jag haft så  ont i magen. och inte så där måste-gå-på-toa- ont utan träningverk ont. Och vad jag kan minnas gjorde inte jag några gymnastiska övningar igår kväll.. hur konstigt som helst.

om ni inte har märkt det så  har det regnat typ hela dagen. Jag gick upp kl 6 och då rengnar de.. nu ä kl runt 12 och det regnar fortfarnade. Helt sjukt. jag skulle ha börjat plugga idag men när jag kom hem va jag tvungen till att vila lite, dels på grund av magen och dels att jag va skit trött. så nu ha jag legat i sängen i en och en halv timme. de är hur gött som helst. Jag är inte alls sugen på att åka tillbax till jobbet...Ligga hemam under täcket med en massa filmer låter mycket bättre.
jag vet att jag måste resa på mig snart för jag måste låna en bok på bibblan men det lockar inte precis..

Stoffe han är ledare på mörrums hockyeskola denna veckan. så mellan 9-21 varje dag är han borta.. hur roligt är de då?! Lotta sa till mig att de va en mjukstart lr övning inför hur jag kommer att ha det i höst och vinter när han är iväg och dömer.Så jag sa till stoffe att jag skulle skaffa mig en älskarina under den tiden.. då sa han att jag redan hade de.. hehe

förresten så har vi hittat ett hus. lr hitta och hittat vi ska åka och titta på de;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0