tis

dåligt bloggande av mig idag. Men jag va tvugen att plugga idag.. som alla dagarna nu de närmsta 2 veckorna typ.. Sen har jag jobbat ikväll me så jag han inte innan jag stack till jobbet. Ikväll ha annie varit här och kollat på film..Jag kommer faktiskt att sakna henne när hon åker.. hon är en sån kompis som man bara kan ringa till ta en film, vi behöver igentligen inte säga så mycket till varandra.. vi bara "ÄR" lixom. Å vi trivs rätt bra med de. Ibland pallar man inte va med en massa folk för man vill inte va social men man vill ändå inte va själv.. Då är annie den perfekta kompisen. Hon vet precis vad jag menar för vi har pratat om detta många gången. de är väl så... man har olika relationer till olika kompisar.. Å denna relationen kommer jag att sakna.. de är väl så. man vet inte riktigt vad man har förrens man börja missta de..

de ska tydligen va kräftskiva på lördag.. tyvärr kan inte jag och stoffe. vi ska på 25 års kalas.. kanske dyker vi upp på kvällen.. men de va ju kräfterna jag va sugen på..
Jag och stoffe funderar på att ha vår egen kräftskiva=) kan ju va mysigt..

förresten har han fått för sig att vi ska byta till V40 istället för en V50. de är ju inte alls lika snygg. enligt han är det mer pengar för bilen. hmm de ska mycket till att han ska övertala mig..=) hehe

nahe ska man gå och lägga sig lite i tid ikväll så man inte sover bort hela morgonen..
tycker de låter som en bra ide..
go natt på er;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0