tenta plugg

Å vad detta inte är roligt. Men jag har kommit till insikt att jag kan första delen rätt så bra.
fick tillbax min tenta idag..(äntligen) vet ni hur många poäng från G jag var. TRE!! helt otroligt tre ynga fjuttiga poäng så hade jag blivit godkänd. Synd bara att vi har en sån snålis till lärare.. han är helt otrolig. Alla andra delar UTOM HANS har gått bra. konstigt det där att de är bara hans del som de har gått dåligt på..Å det har varit så varje gång, att jag har fått minst poäng på hans del. Nu ska jag ta tag i detta, fråga vad han är ute efter egentligen!!..

Ikväll blir det träning för min del. ska bli så roligt att äntligen få komma igång. Arobice blir det för min del=)

Emmsan va snäll och bytte med mig på jobbet så jag ska jobba imorgon kväll istället för på torsdag för då ska vi först titta på hus vid 11;) sen banken vid 2 så jag hinner knappt plugga den dagen..
Stoffe hade frågat mäklaren hur mycket folk de va som skulle titta på huset.."lagom mycket" hade svaret blivit så vi kan nog glömma de huset. lär ju sticka iväg i pris. Men de kostar ju inget att titta så de ska bli kul..

hahe vidare till pluggande nu då... blää=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0