TACK

måste bara vara lite starkare,,lite till.. de tror på mig.. de litar på mig.. att jag ska klara detta!!

Fick precis ett jätte fint sms av min vän frida.. så tack frida det värmde ska du veta;)

Om jag ska ta och skriva om något roligt och inte bara en massa tråkigheter, för det händer faktiskt roliga grejer i sölvesborg oxå=)
Vid två tiden tog jag bilen och körde ner till stan för att träffa Emelie och se hennes nya lägenhet.. den va super fin tycker jag. Hon är en lite inrednings fixare=) kan det där med mode och grejer.. mer än en annan. Hon bjöd på fika och pratade om allt mellan himle och jord. även om det typ va 4 månader sen vi träffades så kändes de som om de va igår vi träffades sist.
har precis ätit fisk hemma hos mamma, den var helt underbart go. Fattar inte hur hon lyckas. så nu ska jag bege mig hem till bettan och hennes hund GLADDIS. min favo vove.. helt underbar.. idag blev galadan tyvärr överkörd, för tredjegången i sitt liv, av brevbären så hon har varit hos vetrenären.. tur att hon klarade sig..

uppdaterar kanske när jag kommer hem till mammsen igen..
hej då länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0