sur kärringar

va precis på ica för jag blev så sugen på lax till middagen. Och när jag komme fram och ska betala så sitter värsta sur kärringen i kassan. hon sa knappt hej!. tittade inte mig in i ögonen en ändaste gång, brukar de ju göra när de säger hur mycket man ska betala lr när man säger hej åtminstone.. sen mummlade hon bara så jag hörde knappt vad det blev..
efter mig va det en kollega till henne som handlade och då beklagade kassörskan sig om att hon absolut inte ville sitta i kassan och allt va de va.. bara för de behöver hon ju inte bete sig dåligt mot kunderna. man kände sig nästa lite illa till modds.. men det va inte allt.. sen skulle jag köPa frimärken i typ"kiosken" de har precis utanför kassorna och jag glömde att ta ut extras så jag hade bara kortet.. hon som stod där sa heller knappt hej och när ja sA att jag tyvärr bara hade kort så sa hon att jag inte fick handla.. skit sur blev hon. sen sa hon att under 50 kr tog hon inte kort.. okej så är de ju i vissa affärer men man behöevr ju inte säga de så surt som hon sa de...
SURKÄRRINGARNAS DAG IDAG!

nu ringde precis emma och anna och frågade ifal de fick komma bort en runda. anna passade visst milo, thesans hunvalp så de skulle ut och gå en runda.. så nu måste jag diska=)

Kommentarer
Postat av: Emma

mmm vet vad du menar, de kan vara ganska sura där ibland.... men varför köpte du inte frimärkena på posten =)

2008-08-27 @ 23:02:31
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0