störigt

samtalet idag störde mig nått så oehört. man kan lixom inte fråga om jag har lust att komma över oxå? tänkts det aldrig på mig längre. Visst vi går inte på lekis längre och ska behöva fråga om man får vara med för det vet jag absolut att jag får men någon gång, någon enstaka gång kan man väl ringa och fråga MIG om jag vill följa med...Ja jag har varit nere och lite små tjurig men undrar vad det kan beror på?! just nu känns det som om om jag hade åkt iväg en vecka så finns det vissa av mina kompisar som inte hade lagt märket till de.. det gör mig rätt ledsen i ögat faktiskt...
Jag kanske inte visar det för att jag inte tar så stor plats å ställer nästan aldrig några krav men jag vill oxå bli tillfrågad ibland..jag vet att jag inte heller har hört av mig på länge men när man ligger på stranden, en bit ifrån och INGEN frågar mig så känner man sig inte så välkommen.. återigen jag vet att jag är välkommen men jag vill oxå bli tillfrågad..
de som känner sig träffade kan göra de ni andra kan skit i vilket.. jag va bara tvungen att få ur mig hur dant jag känner ibland. lite terapi blogg är aldrig fel. jag vet att vi är typ 20 kompisar som umgås å det går inte att höra av sig till alla hela tiden. jag är lika dan själv, jag vet. men just nu känner jag så här...
inte en massa sms sickande och ringningar nu. vara bara tvungen att skriva av mig, ingen diskussion med mig.. för jag vet att jag ändå förlorar den=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0