sönda kväll

Idag har det varit en typisk sönda.. man har inte haft lust till att göra nått, middag hos mamma och det har regnat hela dagen.Mammsen hade gjort piroger och inlagda grukor till mig, min mamma är bäst;) Min bror och hans tjej dök även upp på middagen som va dillyckling och det va supergott som vanligt. Sen körde jag, mamma och Anna ( brorsans sambo) till ekohallen. Vi var tvugna till att hitta en present till farmor som fyller 80 om lite mer än en vecka..
Ett fotbad blev det till henne. ska se om vi hitta några utemöbler me..
Har jag något mer att skriva ikväll... hmm
inte mer än att ikväll bli det fross för imorgon börja vardagen.. och ÅNGERSTEN.. för min del är det pluggandet som börja..
FY FAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0