snart hem

Sista dagen hos familjen idag. varit en omtumlande helg med mycket nervösitet, ledsamhet men även mycket mycket skratt och glädje=) det blev ingen utgång igår. jag åkte hem till en kompis till bettan och va med dem. De berätta såna roliga historier om när de är väg och festa. ASå jag skrattade så mycket så tårana bara rann. de är inte klocka någonstans.. de fögyllde min kväll igår..
kräfterna för övrigt var supergoda.. svenska vanliga kräfter, svenska havskräfter och svenska räkor. kunde inte bli godare..
jag körde hem några utav mammas och pappas kompisar till lörby igår natt så när jag kom hem satt de uppe och väntade på mig. vi tittade på slutet av pearl harbor.. lite mysigt, vi tre i en två sitts soffa=)

Nu ka det iallefall bli super skönt att komma hem till karlshamn och hem till stoffe. Ikväll blir det mysa och en pizza,
imorgon är det tillbax till skolan och ny kurs.

någonstans vet jag att detta var tvunget, nu kommer det bli bra någon gång. det kommer först störta rakt ner och vara skitjobbigt men jag ser ljust långt framme och det har jag inte gjort på flera flera år...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0