ovänner...

När jag och stoffe är och handlar blir det nästan ALLTID en diskussion om något.. oftast då vad vi ska handla, lr vad vi ska äta till middag de kommande dagarna.. så även idag. Jag blir så jävla trött på att det alltid är jag som ska komma på att vi ska handla för att det inte finns något hemma. Och jag kan inte alltid komma på vad vi ska äta ,så står han där som ett frågeteckan.. "jag vet inte vad vi ska äta" lika dant varje gång!!.. någon mer som har samma bekymmer.. ibland är han helt onkomptent lr va de heter..  när jag går där i affären tänket jag lika dant varje gång, ATT JAG INTE ÅKTE SJÄLV.  men samtidigt varför är det alltid jag som ska handla själv.. i och för sig, är jag inte med så blir det inte rätt, och kontrollfreket som jag är när det gäller mat så måste det bli rätt.=) men han ska oxå med och handla och se hur tråkigt det är.. ondacriklen blir det här för hur jag än gör blir det fel..
kan inte någon annan fixa en veckomat sedel. hade varit jätte bra..?!

funderar på en timmes plugg innan träningen.. frågan är om jag inte är för uppjagad..hmm få se..bra med träningn sen så jag kan lugna ner mig lite..=) är bjuden hem till frida ikväll, roligt=), men tyvärr så ska de träffas redan vis halv 8 å men träning slutar inte förrens efter 8.. vet inte om jag pallar göra nått efter träningen. så ska man duscha och stoppa något o magen me så är helt plötsligt kl 9.. njaaa få se de..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0