mycket..

idag är det mycket.. vet inte hur jag ska hinna med allt=)
och det blir ju inte bättre av att man måste sitta och vänta på folk.. hmm min så kalade uppsats kompis.. typ.=) vi skulle höras idag så skulle vi ha en msn konferans=) man kan ju tydligen prata genom msn nuföritden=) som ni märker så är jag inte så uppdaterad när det gäller sånt.. men i allfall så skulle vi göra de för att vi skulle bli klar med uppstatsen HELT. bara lite smått och gott så vi ansåg att de va onödgt att träffas. men han har tydligen bestämt sig för att inte svara. jag tror han är och jobba. han har nog glömt att vi skulle fixa de idag.. så typiskt han.. hmmm
sen måste jag ju hinna plugga några timmar själv på min roliga roliga tenta.. lr inte...
Å jag MÅSTE bara städa. stoffe tyckte de va onödigt och när jag sa att vi inte hade damsugat på övervåningen på två veckor tyckte han inte de va nått med de.. de kunde väl va några dagar till.. så typiskt killar.. blir så trött..
och när ja sa att de va tre dagar sen jag damsög nere så tyckte han verkligen inte att de behövdes.. men de är såå sjukt skitigt  här nu. jag skulle fakiskt inte släppa in någon.. så de är ju ett måste idag.
ska träna kl 18 .. body jam idag=) sen har emma lovat att massera mig när hon kommer hem från jobbet=) nice..
så ja har att göra idag.. jag får väl ta och börja plugga tills Arthur hör av sig då...

längtar tills imorgon.. då är det husa syn=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0