morgon...

då va det helg igen och igår va sissta morgonen som jag jobbade på posten. De va super skönt att sova längre än 6=). men inte för att jag kunde sova mycket längre.. Vid kvart i 9 vaknade jag sen kunde jag inte somna om..

Idag ska de va  ÖL- brännboll vi snäckan.. jag tänkte nog att jag skulle pallra mig ner dit och spela lite. dock inget öl drickande för mig idag men man kan ju spela ändå..
De blir ingen fest för mig efteråt sen i allefall.. Jag är inte ett dugg sugen och om jag ska vara rikigt ärlig så har jag inte råd. Fick ju typ ingenting i lön denna månaden så jag är super fattig. Och mamma vill att jag ska följa med henne till stockholm om två helger så jag måste spara lite. Klipper mig häldre och färga håret;) för det är ett MÅSTE.
Pratade precis med emma och frågade om hon ville ut och äta frukost med mig men hon hade inte tid.. funderar på om jag ska ringa till någon annan meen hmmmm. kanske ska spara dem pengarna.. har väl någon frukost hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0