Middag

jaha då är man så snäll att man laga middag.. medans ens sambo ligger i rummet brevid och glo på film.. sen när man har lagt ner hela sin själ i middagen så säger han.." jag tyckte inte de va gott" VA. Han har alltid ätit de innan men nu helt plötsligt hade han bestämt sig för att vara knölig!.. så jag fick jag sitta och äta upp hela fisken själv.. inte för att allt kom ner men.. han tog och värmde lite wook istället... "detta är mycket godare". jaja det är inte ofta han säger att min mat inte är god så man får väl ta de. man kan ju faktiskt inte tycka om allt...

har tyvärr inte blivit mycket pluggande idag. det här med uppstatsen tog längre tid än jag trodde... och som jag skrev innan måste jag hinna städa lägenheten innan jag ska träna vid 18..
tyvärr blir det ingen massage idag för emma va visst upptagen men annat..

nahe koncentration på uppstattsen.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0