kvällen

Annicka, som som håller i aerobicen på motiva är förjävlago=). man får verkeligen va sig själv och hon får en att slappna av. Idag hade vi skit roligt. Hon är inne i stim där hon tycker om när de ska vara mycket rullande på höfterna och hon lär oss den ena roliga rörlsen efter den andra och vi skrattar och dansar och flåsar om vartannat.. de är verkligen skit roligt. Å tjejer i alla åldrar från 20 och den äldsta är över 50..  Jag tycker att denna träningsformen passar mig utmärkt. Inga måste om man inte vill träna, som typ fotbollsträningn. komihåg när jag spela fotboll. de ska fan inte va någon som talar om för mig när jag ska träna och inte träna och vilket lag jag ska spela i åå.. nej nu börja jag tänka på allt de negativa som gjorde att jag slutatde.. men som sagt att man kan träna när man själv vill de. Vissa tycker om den pressen att man "måste träna" och att man har fasta träningstider. Men man får väl ha lite pli på sig själv. De är ju faktiskt fast träningstider även om man inte utövar en lagidrott..
nu ska jag krypa ner i soffan framför tv. kanske föreslå en film i sängen=) de är myss de..
imorgon fyller min farmor 80 år så dås ka vi dit på eftermiddagen..

Förresten. MIN sambo.. =) ska döma internmatchen som mörrum ska ha när de ha presentationen av spelarna på ons..
har men en andledning att gå och titta;) hade gjort de ändå för stoffes lillebror ska spela i A-laget så jag hade åkt och tittat i vilket fall som helst..

nahe nu är de myss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0