husvisning

jaha då har vi varit på vår första visning. de va jätte spännande=) tyvärr passade inte de huset oss alls. Man blir lätt lurad av bilder. Även att det SÅG väldigt fint ut så va de en del att göra..
Men den visningen har gjort att vi har fått mer smak så snart ska vi nog hitta ett hus som passar oss=)
varit på banken oxå idag. Jag blev SUPER glad för det såg verkeligen skit bra ut. Han sa att det inte finns många i vår ålder som har en sån bra ekonomi, ioch med att vi fick så mycket för vår förra lägenhet så har vi till topplånet på ett hus för 1,2 miljoner och då har vi typ 40 tusen kvar.. så de såg super duper bra ut.. jag är toppen nöjd=)
Å det är ju tydligen topplånet som kostar. Vi skulle lixom bo nästan 2000 kr billigare i ett hus för 1,2 än vad vi göra i vår lägenhet idag.. hur sjukt är inte de då..
så även att jag verkeligen ÄLSKAR min lägenhet och tycker att den har ett toppenläge så förstår man lixom hur mycket man betela varje månad.. och till en annan mäniska dessutom.. som sitter på franska revieran ( lr hur det nu stavas, vis vattnet.. ni fattar va=)??) och pimpla vin när man ringer honom...

idag har det inte blivit mycket pluggande så jag ska nog ta tag i det nu..
om det bli bodypump lr fika hos anna återstå att se;)
hej så länge..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0