ford focus till salu=)

japps så är det. vi ska byta bil snart. ska bara hitta den rätte. inget stressande. Så  är det någon som har lust att köpa en svart ford fucus, skinnsäten, 3D tror det är en 01 så är det bara att höra av er=)

Vad ska vi ha för bil då?=) just nu är vi inne på en V50. jag tycker personligen att de är skit snygga men har ju dock inte kört någon ännu=) så vi ska se om vi kna åka ner till volvo här i karlshamn och testköra en. Vi har ringt på en V50 men de va en före oss så skulle inte han ha den så skulle de höra av sig till oss igen. Men det är ju särket såld..

Jag vet inte hur jag lyckas men fan va jag sover på förmiddagen. idag sov jag till kvart över tolv, gick och la mig dirket efter jobbet vid halv 10. jag är såå sjukt trött. vet inte vad det är med mig. inte konstigt att jag bara låg halvdöd på stranden förra veckan när jag sover två timmar ju utan vidare...

Sitter och väntar på annie. hon ville att jag skulle följa med henne en runda på stan å jag måste ändå handla lite på ica så det passar bra.. ska göra lite tacos till mitt hjärta när han kommer hem ikväll. idag springer han testerna å jag önskar såå att han ska klara de. eller JAG VET. kl 6 idag smäller det å jag är så nervös.. lycka till hjärtat

Kommentarer
Postat av: Nathalie

ni kan ju provköra vår bil ;) v50 är världens skönaste bil att köra :)

2008-08-07 @ 22:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0