dagen D är nära

en lång, lång dag.. gick upp kl 6 vilket är super tidigt tycker jag.. hoppade in i duschen och stod där i typ en halvtimme.. superskönt=) runt 8 tiden var jag hos Arthur i Kristianstad för att gå igen opponeringen som vi skulle göra på våra kompisar. Det gick super bra för os på morgonen. läraren tyckte att vi hade satt en hög nivå för resten av opponenterna.. så det kändes bra. sen va den en lång lång vänta till kl14 då de va några som skulle opponera på vår uppsats. vi fick väl lagom mycket kritik. tycker inte de va överdrivet MEN vi hade glömt att skriva vilken som ansvarade för vad så vi fick inte något betyg idag. det låg vilande som vår lärare utrycker sig.. så vi ska bara fixa en sån lapp, lämna in den och seen får vi vårt betyg.. men det kändes ändå helt okej.. men om det är godkänt eller underkänt återstå och se...

sen va den snabbt hem för att vi skulle husvisning kl 4. huset va väl så där. var super mycket att göra. vet inte om vi har lust att lägga ner så mycket på ett hus.. det blir ju inte för det priset i allefall..

och nu håller jag på att plugga det sista. vet att det inte är någon ide att plugga dagen innan men det känns ändå lite bättre=)..

i helgen ska jag ju va i sölvesborg.. ska bli så skönt att komma hem till mammsen så hon kan pyssla om mig lite.. få se mo det blir fest på lördag för mig.. återstå att se..

nä nu ska jag fortsätta att plugga och önska att natten går super snabbt så jag kan skriva tentan sen ska jag ha en underbar helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0