bort bort...

Nu har jag en sak mindre att göra denna veckan. ju längre veckan går destomera bockar jag av på min lista..
jag och Arthur har "rättat" en annan uppsats som vi ska opponera på under torsdagen.. Men det blev nog rätt bra..
ska snart laga mat tänkte jag, Stoffe han är iväg och fixa ac på bilen så vi får åka och titta på bil imorgon istället.
Idag fyller Helen ( Stoffes moster år) men jag känner att jag måste plugga så det blir nog inte att jag följer med..

Jag ska till bringa hela min helg borta.. bort från allt.. ALLT. ska bli så superskönt att umgås med mina gammla vänner igen=) På fredag ska jag ta en fika med Emelie på eftermiddagen och se hennes nya lägenhet. Lite senare på kvällen ska jag hem till Bettan och kolla på hennes.. vi skulle ta en film/mys kväll och prata skit precis som vi brukade göra.. saknar dem rätt mycket ibland..

På lördag bär de av till Kristianstad på inflyttningsfest hos Anna och Elin.. ska bli super roligt och träffa alla deras nya kompisar och våra gamla gemensamma kompisar.. mycket minnen och skratt kommer säkert att förekomma. rycktas om att vi ska gå ut på grand. jag är ju inte mycket för att gå ut i Kristianstad.. tycker inte riktigt om den staden.. men men får väl ge den en chans till.. så jag längtar super mycket till helgen..

har kommit på att det kvittar vad än säger och göra så spelar det ingen roll.. det händer inget ändå. Det är väl mig det är fel på men just nu har jag ingen större lust att ändra på mig så jag får väl vara en enstöring=) jag är lixom inte den som är efterhängsen.. är bara inte den typen helt enkelt....
men jag har varit sån ända sen jag va liten.. har haft svårt att festa mig vid en. har alltid velat ha många och ingen har lixom fått tränga sig in i djupet.. kanske därför folk tröttnar?! det var väldigt länge sedan jag hade en bästa bästa vänn....lågstadiet kanske.
men jag har klarat mig fint fint ändå=)
nu pallar jag inte med sånt här trams längre.. bara till att gilla läget..
nu ska jag laga falukrov.. mums=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0