bodypump.

Då va man hemkommen från bodypumpen. blev det istället för en fika hos anna.. tråkigt att missa fikan men jag va sugen på att träna idag..
Å jag ska säga att de va någon som käkade på min rumpa när jag tränade..=) de brännde nått så in i när vi gjorde utfallen. för er som inte vet vad ett utfall är så är det när du tar ett steg fram böjer benen så att båda knäna står i 9 graders vinkel typ och så upp och ner så.. med vikter på axlerna.. å det känndes verkligen som om de va någon som käkade på min rumpa.. de gjorde sketa ont=) de känndes att de tog, och jag vet ju en som inte kommer att kunna röra sig imorgon...
rumpan och magen.. de va där det bränndes mest idag så de är väl där jag är mest otränad kan jag tippa på..

stoffe har fått dille på ett hus i mörrum nu=) de är inte alls fint nu som de är. man måste renovera hela huset. men det är stort och stor tomt så till rätt pris går väl allt. få se, vi ska på visning den 28 augusti. det är lixom direkt verkande el. Å jag har lärt mig vad det betyder idag=) hehe det betyder att elementen sitter dirket i ett vägutag vilket gör att driftkostnaderna blir sky höga varje månade. å det går ju inte..
man lär sig mycket nu när man tittar på hus...

nahe nu kommer emma.. ska se om hon har någon bra film med sig.

ha de bra alla..
kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0