bilförsäljare

Ja, jag säger då de... de är ett släkte för sig, de bara ska sälja. Idag på motorkompaniet va gubben där skit rolig. han skulle verkligen sälja en bil till oss.. hehe som tur var va det en kille som skulle hämta sin bil imellan annnars hade vi nog stot där fortfarande.. hittade vi nått då?!.njaaa.. testade en 9-3 men de va inte helt okej.. sen lurade han på oss en
9-5. Den va verkeligen skit fin utanpå. Nästan finare än en 9-3 kombi för den hade en massa extra men så va den så jädra tråkig i instrumenpanelen.. synd annars hade vi nog tagit den..

imorgon ska jag och stoffe kolla på arn, de ska bli kul..
På dagen ska jag plugga, ska se om jag kommer upp så jag kan göra de på morgonen sen ska ja se om de finns någon som ha lust att träffas att prata lite??

nu är jag faktiskt trött.. sängen snart.
go natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0