Arn magnusson

Arn filmerna är nog en av de bästa filmerna jag har sett... Man blev helt fast i den. Till och med stoffe blev rörd och då är det bra kan jag säga..=) mycket bra film som sagt Fem av Fem får den av oss. En film som måste ses=)

När vi körde hem körde vi inom stoffe föräldrar, jag va tvungen att skriva ut vår uppstats för tydligen hade arthur inte kollat igenom den som han sa, att tillexempel diagramen stämde med texten. Vi fick ett mail av vår handledare att vi va tvugna att kolla igen om den en gång till för de va en del som inte stämde.. paniken bara kröp sig allt nämare och jag fick sjukt ont i magen. vilket kan beror på att arthur är utomlands och ALLT hänger på mig nu om de ska bli rätt men de är arthur som har hållt lite mer i tabbellerna.. Men jag tog mig i kragen tog ett djup andetag och läst igen i lugn och ror. Och nu har jag inte alls samma panik.. va en del och ändra men ingen jobbigt precis...

Jag ska som sagt sitta med det idag. hinna plugga lite på tentan me kanske.. det öser ner så det är verkeligen tenta-pluggs-väder.. eller en-go-film-väder=)..

jag ska se vad klockan blir när jag är färdig..funderar på att ringa några tjejer sen.. någon som är ledig??
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0