äntligen..

Inatt fick jag äntligen sova.. så fruktansvärt skönt. Visst det tog ett tag innan jag somnade men inte alls några två-tre timmar. och jag vakande inte en ända gång under natten.. helt underbart..

Igårkväll va det en tjej som skulle titta på bilen. Stoffe va nere på ford igår och sa att han skulle sälja bilen och en som jobbade där, hans flicka letade efter exakt en sån bil som han har. så de va ju bra=) vi skulle mötas upp på jössa kvart över 6. halv sju kom han.. då skulle han ta bilen och köra hem den till henne så hon fick titta på den.. jaja tänkte vi de tar väl inte så läng tid. 19:45 var han tillbax.. undrade om de hade kört till kristianstad lr nått.. Hon va iallefall jätte sugen på den om stoffe gick ner två tusen.. å det skulle han nog göra. Vi ska bara fixa AC på den och handtaget så nästa vecka är the black pearl borta=(..
så nu har vi bara ett problem.. vad ska vi har för bil=)? VI har ju varit inne på saab, och volvo men aså.. de är fan dyra i drift och skatt och reservdelarna är sjukt dyra till dem.. vi har faktiskt kommit till insikt att jag faktiskt inte har något jobb ännu å då kanske man inte kan köpa så dyra bilar... så vi funderar på en ny ford istället.. man kan lixom få en 06 ford focus kombi för 110-120 tusen.. och som bara har gått 4000 mil typ.. så vi få se.. De nya fordarna är faktsit ruskit fina tycker jag..
stoffe hittade en ford som heter C-max.. rätt häftig va det.. i mitten av taket satt en dvd spelar.. kanske ska ha en sån=)

När vi väl hade fått tillbax bilen så va jag tvugen att åka och storhandla... vi hade ju inget hemma.. så 20:15 släppte stoffe av mig för han skulle iväg och spring.. citygross stänger kl 21.. jag kan säga att jag var sisst ut från affären.. vakten fick stå och vänta på mig medans jag plockade i=) hehe tur att stoffe kom och hjälpt mej.. så efter en sån heldag som jag hade igår va jag helt slut.. som tur va så sov jag ju gott med=)

kl halv 12 kommer arthur.. så ska vi börja med opponeringen på uppsatsen vi fått..
när stoffe kommer hem så ska vi åka till ford och testköra och sen ska jag plugga på tentan hela kvällen..
så min dag är ju räddad=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0