ännu en natt

Jag vet inte vad de är med mig men i natt kunde jag inte somna heller. Sen när jag väl hade somnat så vakande jag mitt i natten.. super pigg. Jag va varnsining kan jag säg.
Blev inte mycket bloggande för min del igår. Blev längre hos farmor än jag hade trott sen gick jag dirket hem till zettan för att träffa tjejerna lite. de va behövligt.... mycket skönt=)



farmor=)

bror och anna

jag hittade fotot på mig igår hemma hos farmor som borde va förbjudna att sätta upp.. fy fan.. att mamma tillät mig att se ut som jag gjorde på vissa foton när jag var runt 12. fulare unge får man leta efter..
MIn neskusin är nere hos sin pappa i Rumänien. lr han typ bor där nere nu och jag och hans mamma pratade om att de hade varit roligt att åka ner till honom. hans pappa äger ett hotell så man bor typ gratis. Jag har sagt i flera år att jag vill åka ner och se hur det ser ut men har lixom inte blivit av.. få se.. nästa år kanske..

fick reda på att min andra neskusin, som bor i stockholm, han är runt 19 års ålder sitter i fängelse, väpnat rån mot en guldsmedsaffär.. sorligt.. han är världens sötaste dotter me,, som är två men hon har hans mamma vårdnader om för verken han eller barnets mamma kan ta han om de.. kan inte fatta att de kan hända.. Å sånt ska jag jobba med.. mycket  tråkigt..

idag är det full koncentration på pluggande sen är det middag hos svärmor och sen upp till ishallen.. så nu börjas de.. de eviga dömeriet...=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0