ännu en natt

Det börja gå mig på nerverna, jag sover så sjukt dåligt om nätterna och det tar mer än 2 timmar för mig att somna. Inte konstigt att jag är helt slut när kl ringer vid 9 å det är dax att stiga upp. Jag kan inte de. idag ringde mamma och väckte mig kl 10 och då tvingade jag mig upp, hopplöst. ikväll blir det i allefall träning så jag kanske är lite trött i kroppen sen..

Under den stunden jag sov så drömde jag och min gymnasie tid. aså fan vad jag längtar tillbax, till alla kompisarna och till allt roligt. nästa helg så ska stoffe till halmstad och då på helgen ska jag först på en fest mid mina högskolekompisar( ska tillläggas att jag inte har varit på en ända klassfest, väldigt dåligt utav mig så de får bli en sån nästa helg) sen ska jag nog ta och ringa till några av mina gamla klasskompisar och se ifall de vill hitta på nått.. saknar dem något oerhört=(

det här med hus letande och bil letande kan ju göra en helt galen. Aså vad ska man ha för bil, behöver vi ha en kombi lr räckern det med en sedan.. vill jag verkligen ha en saab nu. jag som va så inne på volvo V50. men de va lite plastiga.. eller?? aså de bara snurrar runt, runt, runt..
som vanligt varje dag när jag vaknar så är bland de första jag gör på datorn att se om det  har kommit några nya hus. Å idag hade kommit 4=) men två av dem kan man ju bara drömma om.. men fy fasen vilka hus. båda två va så fina så fina.. hade ju knappt våga gå in i dem.. sen kostade dem mellan 1,8-1,9 miljoner. Å va ju så klart i toppsick. men allvarligt. hur kul är de då.?!?!Jag vill ju sätta i min egen köksinredning och göra mina egna badrum.. typ renovera vill jag. men de hade kommit två hus i min och stoffes prisklass dvs runt miljonen oxå.. så vi får se.. åka och tittaa måste man. tillslut kommer nog huset till en=)

idag  ska jag sanera lägenheten för den är såå mögig. Få se om jag hinner med något pluggande men jag tyckte att jag va sååå dukigt igår så jag kanske tar en lite paus=) få se.
om de är någon som vill får ni gärna komma hit på en kaffe=) bara ring...
kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0