Visste ni att....

När de gäller sjöhästar så är det hannen som bär på barnet=) hehe ni som tycker om vänner vet nog det redan. Men en annan som typ HATAR vänner så hade jag inte en aning om de.. tycker de va roligt onödigt vetande.. hehe



image146

Jag har följt en mini serie som heter Torn nu. Någon annan me som har sett den? Jag tycker de är den bästa mini serierien jag har sett på jätte länge. Tyvärr är den slut nu men de är kanske de som är bra så slipper man följa varje ons typ. De är de som är bra med just MINI.

Som jag har tjatat nu i min senaste inlägg gjorde jag och Emmsan kålpudding. O den blev skit go. gjorde egen hemma gjord sås me.. åå allt blev jätte gott. Jag är super nöjd me mig själv. o Emmsan me förstås...

Ikväll har Jenna och Anna me varit här och fikat. Jag bjöd på mammas goda kaka som har legat i frysen ett tag nu. Behöver ju äta ur frysen innan vi flyttar. pallar inte dra med mig en massa mat...
har inte blivit så mycket pluggande idag.. tyvärr. men jag fick reda på att tentan inte skulle vara förens på tisdag.. så jag har tid på mig.. Imorgon kanske=)

Idag har jag och stoffe slängt tre och en halv svart säck med bara en massa kläder. visste inte att ja hade så mycket skit.. emmsan har hjälpt mig att packa ner nästa helan köket nu så nu är de inte så mycket kvar.. tur att hon har hjälp mig. allt går så mycket snabbare när man är två.

Vi han även ligga en stund på balkongen o sola... de va super skönt, som de andra två dagarna.. tyvärr skulle väl inte vädret bli lika bra imorgon så jag för väl göra lite nytta då kanske..=P

Ryktet säger att de är filmkväll hemma hos Frida på fre... hade varit mysigt.. får man komma?=)

Nahe ekoniminyheterna på tv.. kanske ska se på de.. lr inte..

hej på er=P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0