vanlig tråkig måndag=(

Då va helgen över å man är tillbaka till verkligheten. Just nu sitter jag på nätet och tittar efter bra böcker till vår c.uppsatas. Jag hittade några så jag får väl pallra mig ner till biblioteket och se om de kan fixa fram dem till mig. Ringde ner dit idag och skulle låna om en bok som jag måste ha lite till. Då fick jag till svara" bara så vet har du 72 kr i skuld till oss" VA!! .jaja nog inte många som har sån skuld på bibblan. får nog ta och betala av lite snart.. hehe

VI har börjat packa denna helgen, tog allt som vi hade i vårt "datarum" för där är vi inte längre... stoffes pappa va här och hjälpt oss med listerna som skulle dit innan vi ska flytta med. så nu börja de bli ordning i lägenheten och vi ska flytta... men de ska bli skönt.. slippa tantan längst ner..

Igår va de kalas på schemat. Som vanligt fick vi reda på det samma dag så vi hade inte fixat någon present men vi körde ner till jysk och hittade nått fint där nere. Passade på att köpa ett vitrinskåp till den nya lägenheten för de va billigare..

kollade på en sjuk rolig film igår. "På smällen" så har ni inte sett den kan jag verkligen rekommendera den..

det är så fint väder ute, jag är så sugen på att gå en runda men jag måste fixa lite till med uppsatsen. tråkigt..

Jag har bestämt mig att jag ska klippa mig nu.  Jag ser förjävlig ut i huvudet. Tänkte att ja skulle klippa mig hos Natalie i Sölvesborg men hon är bara där på torsdagar och hon har ju alltid fullt.:( Jag satt och tittade på lite bilder igår hur jag skulle vilja ha håret. Jag tycker om när det är häftigt. Ja menar på en sån häftig brud som mig måste ja ju ha en häftig frisyr ;)



image71

image72

denna frillan är as snygg tycker jag=)


Nu måste jag fixa lite till på uppsatsen..
hörs kanske senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0