TRÄNA?

Min sambo har blivit så duktig att han springer 5 km minst 3 gånger i veckan. Det har ju så klart gett resultat då både kroppsmässigt och tidsmässigt.( aså de går snabbare för varje gång) å så kommer vi till lilla mej då..hmm idag va kommentaren när jag frågade ifall jag kunde ha bilen ikväll "tyckte de va länge sedan du tränade... inte dax snart" å hela dagen har han gått runt och sagt att allt dallra på mig. "HUR KUL ÄR DE DÅ??". Så bara för de så ska jag sticka och träna kl 6. body pump får de blir.. roligt de.
Frida frågade ifall jag ville följa med dem och simma ikväll men nej tack. Jag är allergisk mot badhus. I alle fall om de är så gamla som på Vägga badet. Ska vara relativet nytt badhus ifall jag ska simma. Hatar hat gå barfota på det våta golvet.. urk...

Idag har jag inte gjort mycket vettigt.. Försökte att ligga och sola men de va inte lika varmt idag.. pluggat har jag i och för sig me gjort...

image147
komigen tjejer, nu kör vi en rod=P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0